مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 09:352020-09-03ورزشي

پیش از برگزاری اردو تیم ملی، کمانداران تست کرونا می دهند


از تیم های ملی ریکرو و کامپوند برای شرکت در اردوی آمادگی روز شنبه 15 شهریور در سایت تیروکمان تست کرونا و اکسیژن گرفته خواهد شد.

- از تیم های ملی ریکرو و کامپوند برای شرکت در اردوی آمادگی روز شنبه 15 شهریور در سایت تیروکمان تست کرونا و اکسیژن گرفته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نخستین اردوی آماده سازی تیم های ملی ریکرو و کامپوند پس از هفت ماه تعطیلی از روز شنبه 15 شهریور برپا خواهد شد.

کمانداران و اعضای کادر فنی پیش از شرکت در اردوی آمادگی روز شنبه با حضور در سایت تیروکمان از ساعت 10 تا 12 تست کرونا و اکسیژن خواهند داد.

اردوی تیم ملی ریکرو با حضور رضا شبانی، صادق اشرفی، میلاد وزیری، امین پیرعلی، محمدصادق کبودانی، پرهام شبانکاره، شیوا شجاع مهر، زهرا نعمتی، پارمیدا قاسمی، نیلوفر علیپور و سوگند رحمانی با مربیگری مجید میررحیمی در جزیره کیش و تیم ملی کامپوند با حضور آرمین پاکزاد، محمدصالح پالیزبان، کیارش فرزان، هادی نوری، دانیال حیدرزاده، آرزو طاهریان، فاطمه عزیزی، شیرین ریحانی، نازنین بخت پور و گیسا بایبوردی با مربیگری اسماعیل عبادی در شهرستان آبیک قزوین با رعایت پروتکل های بهداشتی از 15 شهریور آغاز و تا 27 شهریور ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش از برگزاری اردو تیم ملی، کمانداران تست کرونا می دهند

پیش از برگزاری اردو تیم ملی، کمانداران تست کرونا می دهند