مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 09:502020-09-03دانش

تولید سیستم های هوشمند روشنایی و آبیاری فضای سبز به همت محققان مشهدی


نوید یکتای، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تحقیقات صنعتی آفتابگردان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به تولید سیستم های هوشمند آبیاری و روشنایی فضای سبز به همت محققان این شرکت اشاره کرد و گفت: - مدیرعامل شرکت دانش بنیان آفتابگردان مشهد گفت: سیستم های هوشمند آبیاری و روشنایی فضای سبز به همت محققان این شرکت تولید می شود.

نوید یکتای، مدیرعامل شرکت دانش بنیان تحقیقات صنعتی آفتابگردان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو به تولید سیستم های هوشمند آبیاری و روشنایی فضای سبز به همت محققان این شرکت اشاره کرد و گفت: این سیستم ها در راستای هوشمندسازی شهر کاربرد دارد و در بوستان ها، پایه چراغ های روشنایی و سیستم های آبیاری به کار گرفته می شود.

یکتای با بیان اینکه این سیستم ها قابلیت پایش ابزار های شهری و بررسی وضعیت آن ها را دارد، گفت: این سیستم ها می توانند میزان رطوبت خاک را اندازه گیری کنند و در صورت نیاز گیاه به آب، آبیاری را انجام می دهند یا در سیستم های روشنایی شهری، مقدار نور لازم را به محیط می دهند و در صورت خراب شدن لامپ ها، به مرکز اطلاع می دهند.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: سیستم های ما به گونه ای طراحی شده که می توانند براساس نوع گیاه و نیاز آن به آب، آبیاری را انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سیستم های هوشمند روشنایی و آبیاری فضای سبز به همت محققان مشهدی

تولید سیستم های هوشمند روشنایی و آبیاری فضای سبز به همت محققان مشهدی