مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-03ورزشي

حضور دوومیدانی کار ناشنوا در لیگ باشگاه های دوومیدانی کشور


دبیر فدراسیون ناشنوایان از حضور نخستین بار دوومیدانی کاران ناشنوا در لیگ باشگاه های دوومیدانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از روز شنبه 15 شهریور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود که یک تیم از دوومیدانی ناشنوایان برای نخستین بار .

- دبیر فدراسیون ناشنوایان از حضور نخستین بار دوومیدانی کاران ناشنوا در لیگ باشگاه های دوومیدانی کشور خبر داد و گفت: این مسابقات از روز شنبه 15 شهریور به مدت دو روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود که یک تیم از دوومیدانی ناشنوایان برای نخستین بار در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

پژمان معتمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات لیگ برتر باشگاه های دوومیدانی کشور از روز شنبه 15 شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود و برای نخستین بار یک تیم از دوومیدانی ناشنوایان در قالب 10 ورزشکار مرد که جزو بهترین نفرات دوومیدانی ناشنوایان هستند، در این مسابقات حضور خواهند داشت.

وی گفت: امروز از دوومیدانی کاران ناشنوا برای شرکت در این لیگ تست کرونا به عمل خواهد آمد تا مجوز سلامتی خود را برای حضور در لیگ دریافت کنند.

معتمدی خاطرنشان کرد: حضور دوومیدانی کاران در لیگ باشگاهی کشور برای اولین بار رخ می دهد و تلاش ما بر این است تا بتوانیم در سایر رشته های ناشنوایان نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دوومیدانی کار ناشنوا در لیگ باشگاه های دوومیدانی کشور

حضور دوومیدانی کار ناشنوا در لیگ باشگاه های دوومیدانی کشور