مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 10:302020-09-03سياسي

قالیباف با جمعی از کارگران هفت تپه دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش امروز در حاشیه بازدید رییس مجلس شورای اسلامی خواستار خلع ید مالک شرکت و لغو واگذاری شدند.

- کارگران کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش در دیدار با رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده قاچاق ارزی و خلع ید مالک این شرکت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، جمعی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه شوش امروز در حاشیه بازدید رییس مجلس شورای اسلامی خواستار خلع ید مالک شرکت و لغو واگذاری شدند.

کارگران با شرح وضعیت بد شرکت و شرایط اقتصادی خانواده های کارگران، خواستار تسریع در روند رسیدگی به پرونده اسدبیگی و در اولویت قرار گرفتن آن بودند.

محمد باقر قالیباف نیز به پیگیری موضوع شرکت هفت تپه از ابتدای آغاز به کار مجلس یازدهم اشاره کرد و بر ادامه روند رسیدگی به موضوع خصوصی سازی های غیراصولی تاکید کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی امروز در سومین روز حضور در خوزستان، برای نظارت میدانی از پروژه پل میانرود و مناطق محروم به شهرستان دزفول سفر کرد و سپس وارد شوشتر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف با جمعی از کارگران هفت تپه دیدار کرد

قالیباف با جمعی از کارگران هفت تپه دیدار کرد