مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-03ورزشي

لزوم ورود خیران برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی


نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه در حال حاضر همچنان پروژه های ورزشی نیمه تمام زیادی در سطح کشور داریم ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره کل ورزش و امور جوانان یزد، محمدرضا صباغیان در خصوص تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در کشور اظهار داشت: با توجه به تحریم های ظالمانه و شرایط بد اقتصادی و کاهش اعتبارات حداقل در استان یزد، تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام ورزشی خوب بوده و در این سال ها شاهد افتتاح پروژه های خوبی در سطح استان بودیم.

وی افزود: ایجاد فضاهای ورزشی در روستاها و مناطق محروم نیز یکی از اقدامات خوبی بوده که زمین های متعدد ورزشی در نقاط محروم ایجاد و موجب رونق ورزش شده است.

صباغیان با بیان اینکه در حال حاضر همچنان پروژه های ورزشی نیمه تمام زیادی در سطح کشور داریم ، بیان داشت: باید تلاش شود با کمک خیران پروژه های نیمه تمام هرجه زودتر تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی در پایان تصریح کرد: تاکید مجلس شورای اسلامی بر تکمیل پروژه های نیمه تمام است که انتظار می رود دولت نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این مهم بکار ببند چراکه با طولانی شدن تکمیل پروژه ها و فرسایشی شدن آن خسارات دو چندانی به بار خواهد آمد که باید جلوی این خسارات گرفته شود و از سوی دیگر با تکمیل پروژه های ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود خیران برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی

لزوم ورود خیران برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی