مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 12:402020-09-03سياسي

گلایه مردم درباره تاخیر 19 ساله در اجرای پروژه پل میانرود دزفول


رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه استان خوزستان در شهرستان دزفول حضور یافت و ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام پل مهم میانرود، - رییس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه استان خوزستان در شهرستان دزفول حضور یافت و ضمن بازدید از پروژه نیمه تمام پل مهم میانرود، با مردم این منطقه نیز گفت و گو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدباقر قالیباف پیش از ظهر امروز (پنجشنبه 13 شهریور) در راستای نظارت میدانی از حوزه های انتخابیه استان خوزستان به شهرستان دزفول سفر کرد و از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل این منطقه از جمله پروژه پل میانرود قرار گرفت.

رییس مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت اتمام پروژه پل میانرود دزفول، گفت: با توجه به سیل اخیر و مسائل مربوط به پدافند ملی، پیش بینی احداث چنین مسیری اهمیتی دوچندان داشت که علاوه بر جاده دزفول- شوشتر- اهواز، پروژه پل میانرود باید مورد توجه قرار می گرفت.

وی تصریح کرد: مردم در اطراف رود دز زندگی می کنند و به فعالیت در زمینه های مختلف می پردازند، از این رو برای سهولت در تردد نیازمند مسیر مناسب هستند.

امکانات مختلفی نیز در اطراف رود دز وجود دارد و این منطقه قطب بزرگ کشاورزی است که این موضوع اهمیت اتمام پروژه پل میانرود را دوچندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه مردم درباره تاخیر 19 ساله در اجرای پروژه پل میانرود دزفول

گلایه مردم درباره تاخیر 19 ساله در اجرای پروژه پل میانرود دزفول