مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 13:052020-09-03سياسي

پویایی محیط های دانشجویی کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: حرکت و پویایی مهمترین خصیصه محیط های دانشجویی است و استمرار این پویایی و حرکت کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلسله نشست های ماهانه فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی با حضور علیرضا فیروزفر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان و حجت الاسلام نقی لو رییس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد زنجان و دفتر تشکل های دانشجویی این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در این نشست گفت: حرکت و پویایی مهمترین خصیصه محیط های دانشجویی است و استمرار این پویایی و حرکت کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی است.

علیرضا فیروزفر افزود: مطالبه گری از ویژگی های دوران جوانی و دانشجویی است و نباید دانشجویان موضوع مطالبه گری را در سایه سایر فعالیت های دانشگاهی قرار دهند.

 وی گفت: شیوع کرونا در کشور مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد و نباید همه فعالیت ها و حرکت ها به بهانه شیوع این ویروس متوقف و یا کمرنگ شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویایی محیط های دانشجویی کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی است

پویایی محیط های دانشجویی کابوس دشمنان نظام جمهوری اسلامی است