مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-03اقتصادي

حمایت تمام قد نمایندگان مازندران از برنجکاران و باغداران


اعضای مجمع نمایندگان مازندران در نشست مشترک با مسئولان بخش کشاورزی استان مشکلات اساسی تولیدکنندگان برنج و مرکبات را بررسی کردند.

- ایسنا/مازندران اعضای مجمع نمایندگان مازندران در نشست مشترک با مسئولان بخش کشاورزی استان مشکلات اساسی تولیدکنندگان برنج و مرکبات را بررسی کردند.

در این نشست مشترک ابتدا عزیزالله شهیدی فر رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گزارشی از برنامه های دولت در بخش برنج و مرکبات و مشکلات تولیدکنندگان این محصولات را ارائه کرد و یادآورشد: در سال جاری یک میلیون و پانصد هزار تن برنج از مزارع شالیزاری استان برداشت می شود که در مقایسه با سال گذشته حدود ده درصد افزایش دارد.

وی گفت: در زمینه تولید برنج و مرکبات تلاش های زیادی از جمله تقویت زیرساخت های کشاورزی انجام و گام های موثری در بخش آموزش و ترویج برداشته شد اما بدلیل افزایش قیمت برخی از نهادها از جمله کود و سم شاهد افزایش هزینه تولید هستیم که باید با برخی از اقدامات حمایتی از جمله توسعه صنعت بسته بندی ، برند سازی و غیره از تولید کننده حمایت کنیم.

شهیدی فر صادرات محصولات کشاورزی استان را یکی از برنامه های محوری برشمرد و افزود: در سال گذشته 420 هزار تن محصولات کشاورزی استان مازندران به ارزش 250 میلیون دلار به کشورهای مختلف صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد نمایندگان مازندران از برنجکاران و باغداران

حمایت تمام قد نمایندگان مازندران از برنجکاران و باغداران