مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 16:552020-09-03سياسي

دولت به جای تصدیگری در مسائل اقتصادی از تعاونی ها حمایت کند


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای گفت: دولت باید به جای تصدیگری در مسائل اقتصادی از تعاونی ها حمایت کند تا نقش خود را در اقتصاد کشور به درستی ایفا کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدصالح جوکار بعد از ظهر امروز در بازدید از مجموعه بندر خشک پیشگامان که به مناسبت روز تعاون برگزار شد، اظهار داشت: پیشگامان می تواند به عنوان نمونه موفق تعاونی در ایران معرفی شود.

وی با بیان اینکه نتوانستیم یک تابلو مناسبی از تعاونی برای خودمان داشته باشیم در حالی که اساس کار در دین و فرهنگ ما تعاونی است، عنوان کرد: در برنامه های چهارم تا ششم بر بحث تعاونی تاکید زیادی شده ولی برنامه های درنظر گرفته شده عملیاتی نشد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز می توان پیشگامان را به کل کشور تعمیم داد و الگوی موفقی در این زمینه ارائه کرد.

جوکار با تاکید بر اینکه لازم است فرهنگ تعاون و تعاونی را در کل کشور توسعه و تعمیم دهیم، بیان کرد: اعتقاد داریم که بحث مشارکت های مردمی در اقتصاد اهمیت زیادی دارد و اقتصاد دولتی جز ضرر چیزی به دنبال ندارد، دولت هم تلاش بسیاری کرد که مردم دارایی خود را به بازار سرمایه بیاورند ولی مردم همچنان به این موضوع اعتماد لازم را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای تصدیگری در مسائل اقتصادی از تعاونی ها حمایت کند

دولت به جای تصدیگری در مسائل اقتصادی از تعاونی ها حمایت کند