مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 شهریور 1399 ساعت 18:302020-09-03اقتصادي

اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب آبادان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، حمیدرضا جانباز معاون وزیر نیرو در نشست بررسی مشکلات آبفای آبادان، اظهار کرد: در نقاطی از شبکه فاضلاب در اثر سیلاب های متوالی و فرسودگی ریزش و شکستگی وجود داشت که در این جلسه به طور مفصل به آن پرداخته شد و مقرر گردید برای 17 نقطه ریزش ظرف دو ماه در قالب دو پکیج اجرایی، ترمیم انجام شودتا قابلیت عبورفاضلاب را داشته باشد.

معاون وزیرنیرو بیان کرد: همچنین مقرر شد تصفیه خانه مجهز و مدرن فاضلاب آبادان که برخی از تجهیزات مورد نیاز آن به دلیل تحریم وارد نشده است با استفاده از تولیدات داخلی تا آخر سال جاری این تصفیه خانه را به بهره برداری برسانیم.

وی گفت: با کمک نمایندگان دولت با اعتبار 500 میلیارد تومان موافقت شد تا علاوه بر ساماندهی شبکه حدود 200 کیلومتر به شبکه آب فاضلاب آبادان اضافه شود.

جانباز با اشاره به آنکه، این طرح قطعاً کمک بزرگی به مشکلات فاضلاب شهرستان خواهد کرد اظهار کرد: دو ایستگاه آب شیرین کن آبادان که به علت نوسان ارزی معطل مانده است لازم است تجدید مناقصه صورت گیرد تا بتوانیم برای 24 هزار مترمکعب آب شیرین در شبانه روز که هم بحث پدافندی دارد و هم کمک به ارتقای کیفیت آب آبادان خواهد کرد برنامه ریزی اصولی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب آبادان

اختصاص 500 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی و توسعه شبکه فاضلاب آبادان