مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 01:302020-09-03ورزشي

هدف ما فقط کسب تجربه است


‍ سرمربی تیم دو و میدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد گفت: با حضور ورزشکاران نوجوان و جوان در لیگ برتر بزرگسالان امسال هدف ما فقط کسب تجربه خواهد بود.

- ایسنا/لرستان ‍ سرمربی تیم دو و میدانی بانوان پلیمر خلیج فارس خرم آباد گفت: با حضور ورزشکاران نوجوان و جوان در لیگ برتر بزرگسالان امسال هدف ما فقط کسب تجربه خواهد بود.

حمیده جوان سیزدهم شهریور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هشت دختر نوجوان لرستانی در قالب تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در لیگ برتر که 17 و 18 شهریور ماه برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم آباد برای اولین بار در طول تاریخ ورزش لرستان در حوزه بانوان اقدام به باشگاه داری و حضور در لیگ برتر دو و میدانی کشور کرده، این تیم با همراهی مربیان استانی و 22 ورزشکار که 19 نفر آن در رده نوجوانان و جوانان است در لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

سرمربی بانوان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد ادامه داد: سعی کردیم برای حضور در لیگ برتر از هشت ورزشکار نوجوان لرستانی برای تیم بزرگسالان استفاده کنیم و بقیه ورزشکاران را هم از سراسر ایران جذب کرده ایم.

جوان تصریح کرد: با حضور ورزشکاران نوجوان و جوان در لیگ برتر بزرگسالان امسال هدف ما فقط کسب تجربه خواهد بود و سعی می کنیم از استعدادیابی هایی که در گذشته انجام داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما فقط کسب تجربه است

هدف ما فقط کسب تجربه است