مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 02:502020-09-03اجتماعي

افتتاح 6 واحد آموزشی در شهرستان ابهر


مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: 6 واحد آموزشی و راه اندازی اتاق بازی و یادگیری در اکثر مدارس ابتدایی از جمله اقدامات آموزش و پرورش ابهر برای سال تحصیلی جدید است.

- عباس عزیزخانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان ابهر برای آغاز سال تحصیلی جدید مهیا شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه در سال جاری آموزش ها به روش های مجازی و حقیقی برگزار می شود، بیان کرد: افتتاح اتاق تولید محتوای آموزشی و راه اندازی پویش تهیه تبلت و گوشی هوشمند برای دانش آموزان فاقد تلفن همراه از جمله اقدامات پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه تهیه و توزیع بسته های آموزشی برای دانش آموزانی که دسترسی به شبکه شاد ندارند، ادامه داد: حذف مدارس کانکسی و بخاری نفتی نیز در این شهرستان انجام شده است.

عزیزخانی از تحقق توزیع متوازن بین رشته ای در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: بیش از 50 درصد دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای هدایت شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر به کسب بالاترین نرخ باسوادی استان زنجان توسط شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول میانگین نمرات دروس نهایی پایه دوازدهم، کسب دستگاه برتر در حوزه صیانت از حقوق شهروندی از دیگر موضوعات این بخش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 6 واحد آموزشی در شهرستان ابهر

افتتاح 6 واحد آموزشی در شهرستان ابهر