مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 03:052020-09-03سياسي

نخستین همایش ملی «معنویت های نوظهور» برگزار می شود


نخستین همایش ملی «معنویت های نوظهور، شاخصه ها و نقدها» به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، یکی از آسیب های جدی جوامع امروز را باید پدیده جعلی معنویت های نوظهور دانست که بر اساس آمار، بیش از 10 هزار گروه در سراسر دنیا با نام فریبنده معناگرایی و نوگرایی آن را تبلیغ و ترویج می کنند.

یک مرور ساده بر رؤیاپردازی و فعالیت این گروه های انحرافی نشان می دهد که آنان با نام مقدس معنویت و عرفان ، در حقیقت به دنبال دین ستیزی و تخریب عرفان اصیل دینی هستند، چراکه معنویت و عرفان غیردینی چیزی جُز معنویتِ بدون معنا و عرفانِ بدون معرفت نیست.

باید گفت تردیدی نیست که ظهور و بروز این گروه های انحرافی با شعارهای فریبنده ای مانند دستیابی به آرامش و آسایش در زندگی ،  ریشه در برنامه ریزی های درازمدت دشمنان دین و با هدف تخریب اصل دین و مخدوش کردن هویت ملی و امنیت روانی دینمداران و جوامع دینی دارد.

شاید مهم ترین نکته امروزی درباره این گروه ها، آماری نگران کننده درباره سرعت جذب نوجوانان، جوانان و بانوان به آن هاست، گروه هایی که با نام هایی مانند عرفان حلقه ، قانون جذب و یوگا و در غفلت و یا تعلل متولّیان و مبلّغان دینی، همچنان به پیش می تازند و تلاش دارند تا مثلا حقیقتی را برای بشرِ به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین همایش ملی «معنویت های نوظهور» برگزار می شود

نخستین همایش ملی «معنویت های نوظهور» برگزار می شود