مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 03:552020-09-04بين الملل

توییتر بر روی دو پست توییتری ترامپ برچسب هشدار زد


توییتر بر روی دو پست ترامپ که به صورت بالقوه شهروندان آمریکایی را برای دو بار رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تشویق می کرد، برچسب هشدار زد.

- توییتر بر روی دو پست ترامپ که به صورت بالقوه شهروندان آمریکایی را برای دو بار رای دادن در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تشویق می کرد، برچسب هشدار زد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کمپانی رسانه اجتماعی توییتر در بیانیه ای اعلام کرد: ما بر روی دو توییت از سوی دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا هشدار تضاد با منافع عمومی قرار دادیم، چون توییت های او تهدید برای نقض سیاست یکپارچگی مدنی به ویژه تشویق مردم برای دو بار رای دادن به صورت بالقوه می شود.

توییتر همچنین اعلام کرد، توییت های ترامپ به دلیل وجود قوانین مختلف رای گیری در هر ایالت آمریکا به ویژه جاهایی که دو بار رای دادن ممکن است غیرقانونی باشد، گمراه کننده است.

توییتر همچنین اعلام کرده، کاربران توییتر می توانند توییت ترامپ را نقل کنند اما حق لایک کردن ، پاسخ دادن یا بازنشر توییت را ندارند.

پیشتر نیز، ترامپ توییت کرده بود که شهروندان آمریکایی باید رای گیری پستی را انجام دهند و سپس در روز رای گیری به پای صندوق های رای بروند تا مطمئن شوند که آرای آنها شمارش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توییتر بر روی دو پست توییتری ترامپ برچسب هشدار زد

توییتر بر روی دو پست توییتری ترامپ برچسب هشدار زد