مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 04:052020-09-04فرهنگي

بازیگران جدید در «بیگانه ای با من است»+ تصاویر جدید


همزمان با تصویربرداری فصل دو سریال «بیگانه ای با من است» به کارگردانی آرش معیریان، بازیگران جدیدی در این سریال حضور پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، همزمان با تصویربرداری فصل دو سریال بیگانه ای با من است به کارگردانی آرش معیریان، بازیگران جدیدی به فراخور قصه مقابل دوربین می روند.

شهنان شهابی آخرین بازیگری است که به گروه بازیگران این سریال اضافه شده است و بازیگران دیگری نیز بر اساس داستان به سریال افزوده خواهند شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، تصویربرداری این سریال تا مهرماه به پایان می رسد و از پاییز از شبکه یک سیما پخش می شود.

شهرک سینمایی، احمد آباد مستوفی و .

از لوکیشن های این سریال بودند.

از بازیگران فصل قبل تا به حال شبنم قلی خانی در فصل جدید و با گریمی متفاوت به ایفای نقش پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، فصل اول این سریال در قالب 35 قسمت توسط احمد امینی و فصل دو آن در 15 قسمت را آرش معیریان کارگردانی کرده است.

  از بازیگران فصل اول این سریال می توان به: شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، مهران رجبی، میلاد میرزایی، پرویز پورحسینی، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، سوگل طهماسبی، دنیا مدنی، شیوا ابراهیمی، نسرین بابایی، لیلی فرهادپور، فرهاد شهریزی، فریبا ترکاشوند، مهرداد ضیایی، امیریل ارجمند و مهدی ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگران جدید در «بیگانه ای با من است»+ تصاویر جدید

بازیگران جدید در «بیگانه ای با من است»+ تصاویر جدید