مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 04:252020-09-04اجتماعي

صندلی سرویس مدارس پایتخت رزروی می شود


مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی تهران از انجام برنامه ریزی جهت امکان رزرو صندلی سرویس مدارس خبر داد و گفت: شهرداری تهران نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان داده است.

- احمد تابنده، مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره فعالیت این ناوگان جهت ارائه خدمات در قالب سرویس مدرسه به دانش آموزان پایتخت اظهار داشت: در حال حاضر در تلاش هستیم که توسعه فنی این فعالیت را جهت ارائه خدمات در قالب سرویس مدرسه هرچه سریع تر انجام دهیم و پس از تحقق این مساله والدین می توانند، محل منزل و مدرسه را در سامانه مربوطه که در حال حاضر جهت بهره مندی از اتوبوس های و مینی بوس های رزروی استفاده می شود، ثبت کنند.

وی افزود: رایزنی ها با سازمان تاکسیرانی تهران انجام گرفته که تاکسی ، مینی بوس و خودروهای پایتخت که دارای مجوز سرویس مدرسه هستند، بتوانند از امکانات فنی اتوبوس و مینی بوس های رزروی و سامانه به همراه استفاده کنند که خوشبختانه شهرداری تهران نسبت به این موضوع چراغ سبز نشان داده است.

مدیرعامل شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی با بیان اینکه ضوابط برای سرویس مدارس کاملاً مشخص و مطابق ابلاغیه های سازمان تاکسیرانی خواهد بود، گفت: در واقع شرکت اتوبوس و مینی بوس های رزروی امر تسهیل گری جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندلی سرویس مدارس پایتخت رزروی می شود

صندلی سرویس مدارس پایتخت رزروی می شود