مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 06:002020-09-04سياسي

برگزاری کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران


کنگره بین المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی وی در انقلاب مشروطیت ایران و نهضت آزادیستان و تبیین جایگاه مبارزات وی در هویت ایرانی و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد .

- ایسنا/آذربایجان شرقی کنگره بین المللی بزرگداشت شهید شیخ محمدخیابانی به منظور بررسی علمی ابعاد شخصیت، اندیشه و مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی وی در انقلاب مشروطیت ایران و نهضت آزادیستان و تبیین جایگاه مبارزات وی در هویت ایرانی و به مناسبت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران برگزار خواهد شد.

جلسه هماهنگی برنامه های ستاد بزرگداشت یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی، رییس و مسئولین همایش و مدیران کل ادارات فرهنگی و اجتماعی و اجرایی استان در محل استانداری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: شهید شیخ محمدخیابانی روحانی بزرگ و چهره عالم مبارز تبریز و از پیشگامان مبارزات آذربایجان بوده که در مقابل استبداد داخلی و خارجی محکم ایستادگی کرده و در مجلس دوم در کنار شهید مدرس در مقابل اولتیماتوم روس با تمام توان مقاومت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران

برگزاری کنگره بین المللی یکصدمین سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی در تبریز و تهران