مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 06:202020-09-04بين الملل

ترامپ: به سربازانمان توهین نکردم؛ هدف این خبر جعلی، اثرگذاری بر انتخابات است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به جنجال ها درباره اظهارات منتسب به او مبنی بر کودن و بازنده خواندن نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ جهانی اول واکنش نشان داد.

- ، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به جنجال ها درباره اظهارات منتسب به او مبنی بر کودن و بازنده خواندن نظامیان آمریکایی کشته شده در جنگ جهانی اول واکنش نشان داد.

ترامپ در رد این خبر که جنجال های بسیاری ایجاد کرده و حتی با واکنش جو بایدن رقیب دموکرات او در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مواجه شد، آن را خبر جعلی و تهوع آور با هدف اثرگذاری بر انتخابات خواند.

رییس جمهور آمریکا در پیام هایی توییتری ضمن رد این خبر، مثالی درباره روابط خود با جان مک کین سناتور ارش جمهوری خواه زد؛ سناتوری که هرگز با او روابط خوبی نداشت و حتی در خبر ها آمده بود او در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به هیلاری کلینتون رای داده بود.

ترامپ نوشت: من هرگز طرفدار پر و پا قرص جان مک کین نبودم و با او درباره بسیاری از مسائل از قبیل جنگ های بی پایان مسخره و عدم توفیق او در زمینه پرداخت به امور کهنه سربازان خارق العاده مان اختلاف نظر داشتم، اما پایین کشیدن پرچم های کشورمان آمریکا و مراسم خاکسپاری درجه اول (به مناسبت درگذشت او) در کشورمان را من به عنوان رییس جمهور تصویب کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: به سربازانمان توهین نکردم؛ هدف این خبر جعلی، اثرگذاری بر انتخابات است

ترامپ: به سربازانمان توهین نکردم؛ هدف این خبر جعلی، اثرگذاری بر انتخابات است