مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 06:252020-09-04ورزشي

بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز قرارداد خود را تمدید کردند


پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز، بازیکنان فصل گذشته تیم فوتسال ملی حفاری اهواز قرارداد خود را با این تیم تمدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پس از مذاکره با مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز بازیکن های سعید ممبینی، امیدخانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی برای یک فصل دیگر برای این باشگاه به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با بیان اینکه در تلاش هستیم بازیکنان خوزستانی را به استان بازگردانیم، گفت: در رقابت های لیگ برتر با ترکیب بومی شرکت خواهیم کرد.

سید سالار محمدنیا با اشاره به اینکه زمان آغاز مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور به صورت قطعی مشخص نشده است، افزود: پس از اعلام زمان شروع رقابت ها تمرینات خود را در اهواز آغاز خواهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از این فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی به تیم ملی حفاری اهواز پیوسته بودند و هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، قرارداد خود تمدید کردند.

تیم ملی حفاری اهواز در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شکست از تیم مس سونگون تبریز در مرحله یک چهارم نهایی از صعود به جمع چهارم نهایی بازماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز قرارداد خود را تمدید کردند

بازیکنان تیم فوتسال ملی حفاری اهواز قرارداد خود را تمدید کردند