مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:352020-09-04سياسي

کمبود نیرو و ماشین آلات در طرح تفکیک زباله باید رفع شود


رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران تاکید کرد: باید الگوهای رفتاری و سناریوهای مختلف در ارتباط و تعامل با شهروندان در مناطق مختلف طراحی و اجرا کرد چراکه یک نسخه واحد نمی تواند به اجرای طرح کاپ کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در نشست هماهنگی اجرای طرح کاپ در منطقه 6 گفت: کاپ یک طرح اجتماعی است چرا که به صورت مویرگی با کوچکترین سطح تقسیم بندی اجتماعی یعنی خانوارها در ارتباط است و درصدد آن است که رفتار مسئولانه محیط زیستی را شکل دهد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح کاپ پیچیدگی های خاصی دارد و نیازمند حمایت عمومی است، اظهار داشت: باید نظرات افکارعمومی و شهروندان براساس برنامه منسجمی از طریق نظرسنجی اخذ و در مراحل مختلف اجرا مدنظر قرار گیرد.

البته در ابتدای اجرای طرح کاپ، این کار انجام شده اما لازم است نظرسنجی هایی در فواصل مختلف صورت گیرد تا بازخورد مناسبی از اثر بخشی طرح داشته باشیم.

این عضو شورای شهر با تاکید بر ضرورت پذیرش اجتماعی تصریح کرد: بازخوردهای اجتماعی و نظرات شهروندان باید به صورت مرتب مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد و براساس آن، اقدامات مربوطه مورد اصلاح یا تقویت قرار گیرد.

حسینی میلانی ادامه داد: در بحث مشوق ها، این موضوع باید تا پیش از موعد تصویب نرخ بهای خدمات پسماند نهایی شود تا شهرک ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نیرو و ماشین آلات در طرح تفکیک زباله باید رفع شود

کمبود نیرو و ماشین آلات در طرح تفکیک زباله باید رفع شود