مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-04سياسي

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود


امام جمعه گناوه با بیان اینکه فضای مجازی نباید به حال خود رها شود، گفت: تربیت و پرورش درست نسل آینده کشور باید از پیش دبستانی ها و مهدکودک ها آغاز شود.

- حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در گفت وگو با و اسارت خاندان اهل بیت (ع) اظهار داشت: نقش کاروان اسرای کربلا در زنده نگه داشتن اهداف امام حسین (ع) و نهضت عاشورا نقشی بی نظیر و بی بدیل است و اگر اسارت خاندان اهل بیت (ع) نبود و تمام کاروان سیدالشهدا (ع) به شهادت می رسیدند، اهداف نهضت حسینی در همان کربلا باقی می ماند و به دست فراموشی سپرده می شد.

امام جمعه گناوه افزود: در واقعه کربلا دشمن با دست خود شرایط نابودی خود را فراهم کرد و مبلغانی را به قلب حکومت یعنی شام فرستاد که این مبلغان و پیام رسانان خون شهدا توانستند سنت و سیره و سفارش های پیامبر (ص) و معارف دینی اسلام را بار دیگر در جامعه زنده کرده و با روشنگری های خود مردم را آگاه و بیدار کنند.

امام جمعه گناوه با تقدیر از برگزاری برنامه های دهه و به منظور حفظ سلامت عزاداران حسینی همراه با محدودیت هایی بود اما با وجود این شرایط محافل و مجالس این ایام پررونق تر و پرفروغ تر از همیشه هم در فضای مجازی و هم حقیقی همراه با شور و شعور حسینی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود

فضای مجازی نباید به حال خود رها شود