مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 07:502020-09-04اقتصادي

الهام اصغری سومین رکورد گینس خود را به ثبت رساند


فیلم مستند «شناگر» ساخته طهورا ابوالقاسمی درباره زندگی الهام اصغری است که در جریان تولید آن، این قهرمان شنای زنان ایران موفق به ثبت رکورد جهانی شنا با یک دست بسته در منطقه آزاد چابهار شد.

- فیلم مستند شناگر ساخته طهورا ابوالقاسمی درباره زندگی الهام اصغری است که در جریان تولید آن، این قهرمان شنای زنان ایران موفق به ثبت رکورد جهانی شنا با یک دست بسته در منطقه آزاد چابهار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این پروژه، اصغری برای ثبت این رکورد با یک دست بسته در مدت زمان چهار ساعت و 59 دقیقه، 10 کیلومتر در آب های پرتلاطم دریای عمان شنا کرد و با ثبت سومین رکورد رسمی خود در گینس افتخاری بزرگ برای ایران آفرید.

مدرک رسمی این رکورد بعد از چند ماه تاخیر به دلیل شیوع کرونا، به ایران ارسال و در دبیرخانه شورای عالی منطقه آزاد رونمایی شد.

در این مراسم، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، محمداکبر چاکرزهی معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، و حسام الدین یوسفی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منطقه آزاد چابهار در کنار عوامل مستند شناگر و الهام اصغری حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الهام اصغری سومین رکورد گینس خود را به ثبت رساند

الهام اصغری سومین رکورد گینس خود را به ثبت رساند