مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 09:152020-09-04سياسي

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت تفاوت تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی


امام جمعه بجنورد نسبت به رعایت عدالت آموزشی در مدارس تأکید کرد و گفت: نباید میان آموزش دانش آموزان مدارس دولتی و غیردولتی اختلاف زیادی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بجنورد با اشاره به ایام ماه محرم اظهار کرد: حرص در مؤمنان باید برای آخرت و کسب سعادت و معنویات باشد درحالی که حرص دنیوی مذموم است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت کاروان اسرای کربلا باعث ایجاد جریان تبلیغی در راستای بیدارسازی وجدان های خاموش بود، افزود: حضرت زینب همه این بلایا و اتفاقات را زیبا توصیف کردند و نشان دادند که چطور می توان در مسیر حق و حقیقت هر اتفاقی را زیبا دید و بینش عمیقی یافت.

امام جمعه بجنورد در ادامه از نحوه برگزاری مراسم های عزاداری طی دهه نخست محرم در خراسان شمالی تقدیر و تجلیل کرد و گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی و توصیه های رهبری در حین برگزاری عزاداری ها نشان از عقلانیت و دیانت مردم ایران و خراسان شمالی بود که تقدیر رهبر را نیز در پی داشت.

وی همچنین درباره آغاز سال تحصیلی بر پرورش فرهنگی دانش آموزان تأکید کرد و افزود: تربیت جامعه ای در تراز نظام اسلامی در آموزش وپرورش میسر است و با توجه به شرایط ایجادشده باید در این مسیر همگان کمک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت تفاوت تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی

انتقاد امام جمعه بجنورد از وضعیت تفاوت تحصیل در مدارس دولتی و غیردولتی