مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 09:552020-09-04سياسي

سند 2030 جوانان را باب میل غربی ها تربیت می کند


امام جمعه آستارا با اشاره به ابراز نگرانی مقام معظم رهبری از اجرای سند 2030 گفت: سند 2030 توطئه استکبار جهانی بوده و در تلاش هستند تا جوانان کشور را باب میل غربی ها تربیت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم حافظ نیا امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اظهار کرد: نظم هوشمندانه و مدیریت درست محرم امسال را متفاوت تر کرد.

وی با بیان اینکه استکبار رسانه ای خیلی تلاش کرد تا عزاداری های محرم را با راه انداختن کمپین های ما ماسک نمی زنیم تحت الشعاع قرار دهد، گفت: هیئت امنای مساجد امسال در بهتر برگزار شدن عزاداری ها همکاری خوبی با اوقاف و تبلیغات اسلامی انجام دادند.

امام جمعه آستارا با اشاره به ابراز نگرانی های مقام معظم رهبری از اجرای سند 2030 در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش بیان کرد: در گوشه و کنار برخی ها در حال اجرای سند 2030 بوده و آموزش وپرورش باید جلوی اجرای آن را بگیرد.

خطیب جمعه آستارا با بیان اینکه سند 2030 توطئه استکبار جهانی بوده و در تلاش هستند تا جوانان کشور را باب میل غربی ها تربیت کنند افزود: غربی ها در اجرای سند 2030 روی پیش دبستانی ها و مقاطع ابتدایی تمرکز کرده اند حافظ نیا ضمن انتقاد از استفاده برخی افراد از لباس های نامناسب گفت: مگر پوشیدن لباس پاره شده پز دادن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند 2030 جوانان را باب میل غربی ها تربیت می کند

سند 2030 جوانان را باب میل غربی ها تربیت می کند