مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:002020-09-04سياسي

امسال متفاوت ترین محرم در تاریخ اسلام ثبت شد/ خنثی سازی توطئه ها


امام جمعه آرادان بابیان اینکه امسال متفاوت ترین محرم در تاریخ جهان اسلام ثبت شد، گفت: مردم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم عزاداری توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور شد.

وی بابیان اینکه عزاداری ها در محیط های بسته زیر سقف ممنوع شد، افزود: دشمن درصدد برچیده شدن مراسم عزاداری و مناسک عبادی در ایران بود و از سویی دیگر به دنبال ایجاد تفرقه و درگیری بین جامعه مذهبی و حاکمیت بود تا دستگاه های هیئتی با نظام اسلامی درگیر شوند.

توطئه دوگانگی عزاداری و سلامت مردم امام جمعه آرادان با اشاره به توطئه های دشمنان برای تحریک افکار عمومی علیه هیئت های عزاداری و مذهبی ها تصریح کرد: فریب خوردگان شیعه انگلیسی نیز در ایام عزاداری در مراسم عزاداری امام حسین (ع) و از دست دادن جان خود شهید راه حسین (ع) خواهند بود و یا آن حضرت از جان و سلامت آنان حفاظت می کند.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که این افراد شیعه انگلیسی هستند و فریب خوردند و در عزاداری های محرم قمه زنی می کردند اما خوشبختانه عزاداری های دهه ابتدایی محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

امنیت در تمام مرزها برقرار است امام جمعه آرادان با تأکید بر اینکه دوگانگی عزاداری و سلامت مردم از توطئه های دشمنان بود، عنوان کرد: با همکاری مردم و تلاش های کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال متفاوت ترین محرم در تاریخ اسلام ثبت شد/ خنثی سازی توطئه ها

امسال متفاوت ترین محرم در تاریخ اسلام ثبت شد/ خنثی سازی توطئه ها