مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:052020-09-04سياسي

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند 2030 هستند


دشمنان به دنبال ضربه زدن از طریق سند 2030 هستند و از این طریق می خواهد به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آسیب وارد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های نماز جمعه این هفته بویین میاندشت ضمن تأکید بر رعایت تقوای الهی اظهار داشت: کسی که برای خودش حریم و حرمتی قائل نیست انتظار نداشته باشید دیگران برای وی حرمت قائل شوند، حیات زندگی انسان ایمان و تقوا است و انسان باتقوا معصیت نخواهد کرد.

حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است وی در ارتباط با بازگشایی مدارس در شهرستان بویین میاندشت، گفت: حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت بسیار ارزشمند است، دشمنان به دنبال ضربه زدن از طریق سند 2030 هستند و از این طریق می خواهد به فرهنگ غنی اسلامی ایرانی آسیب وارد کنند که در این زمینه مسئولان باید حواس خود را جمع کنند.

امام جمعه بویین میاندشت اضافه کرد: والدین به دنبال تعطیلی مدارس نباشند چون دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه پایه اول در فضای مجازی به مانند فضای مدرسه نمی توانند درس یاد بگیرند.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که نیروهای آموزش و پرورش بویین میاندشت بومی هستند، گفت: نظام تعلیم و تربیت کشور ایران با کشورهای اروپایی تفاوت دارد چون هدف ما در کار تعلیم و تربیت ساخت انسان های با تقوا و با ایمان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند 2030 هستند

دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام از طریق سند 2030 هستند