مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:152020-09-04سياسي

اقدام امارات خیانت به جهان اسلام است/ سازش با دشمن مشکلی را حل نخواهد کرد


امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت به جهان اسلام است گفت: آنهایی که به اشتباه تصور می کنند مشکلتشان با سازش با دشمن و صهیونیست ها حل می شود سخت در اشتباهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان آیت الله مصطفی موسوی اصفهانی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه همدان با محکومیت اقدام دولت امارات متحده عربی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این اقدام خیانت به جهان اسلام و مسئله فلسطین است.

وی با بیان اینکه هیچ گاه به دشمن اعتمادی نبوده و نیست گفت: آنهایی که به اشتباه تصور می کنند مشکلتشان با سازش با دشمن و صهیونیست ها حل می شود سخت در اشتباهند.

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه اگر قرار بود مشکلی در سازش با دشمن حل شود باید در قضیه مذاکرات قبلی و قضیه برجام حل می شد اضافه کرد: تنها راه عزت و اقتدار کشور توجه به فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر طاغوت زمان است.

وی با بیان اینکه شهدا با مقاومت به آزادگی در دنیا و آخرت دست یافتند و باید این درس را در عمل از آنها بیاموزیم تأکید کرد: دشمنان اسلام تنها به دنبال سلطه بر کشورهای اسلامی هستند و هدفی جز چپاول و سیطره قدرت و خواسته های خود بر آنها ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام امارات خیانت به جهان اسلام است/ سازش با دشمن مشکلی را حل نخواهد کرد

اقدام امارات خیانت به جهان اسلام است/ سازش با دشمن مشکلی را حل نخواهد کرد