مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:252020-09-04سياسي

رفع محرومیت های بندرماهشهر مستلزم حضور مدیرانی قوی و دلسوز است


امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: با وجود بودجه و اعتبارات فراوان در شهرستان بندرماهشهر، برای رفع محرومیت های منطقه، ما نیازمند مدیرانی قوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت السلام سیدسلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه های این هفته شهرک طالقانی با تشکر از حضور محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در شهرک طالقانی، اظهار کرد: با وجود منابع عظیم انسانی و مالی چرا باید شاهد محرومیت های زیادی در استان بود و واقعا مشکل کار کجاست؟ وی افزود: مردم در دیدار با رییس مجلس از چه چیزی گله مند بودند؟ آیا بیشتر درد و دل مردم اشتغال جوانان، تبعیض ومسکن نبود؟ علت این مشکلات نبود بعضی از مدیران توانمند، انقلابی، دلسوز و متخصص در استان زرخیز خوزستان است.

خطیب جمعه شهرک طالقانی گفت: برای رفع محرومیت ها در شهرستان بندرماهشهر ما نیازمند مدیران قوی، چابک، شجاع، بی ریا، مطالبه گر و در عین حال دلسوز هستیم که بین این مردم زندگی کنند، تا تحول آفرین باشند و دغدغه مند پیگیر معیشت و کار مردم باشند.

وی ادامه داد: مدیران باید بیشتر روزها در محل کار خود حاضر باشند اما متاسفانه بعضی از مدیران شهرستان در هفته فقط یک یا دو روز در محل خدمت خود هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محرومیت های بندرماهشهر مستلزم حضور مدیرانی قوی و دلسوز است

رفع محرومیت های بندرماهشهر مستلزم حضور مدیرانی قوی و دلسوز است