مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:352020-09-04سياسي

سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود


امام جمعه املش با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از وزیر آموزش وپرورش در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید گفت: بحث سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود تا باتربیت آینده سازان این کشور تداوم انقلاب تضمین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از املش، حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر در آیین خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مصلا این شهر با قدردانی از فعالیت مساجد و هیئت ها در ایام محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی اظهار کرد: همکاری مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان ناشی از شور و شعور حسینی بود که خوشبختانه توانستند نقشه های شیعه انگلیسی که معتقد بود تا به بهانه کرونا عزاداری حسینی در این ماه برگزار نشود خنثی شود.

وی با گرامیداشت 17 شهریور و شهدای این روز افزود: ثمره خون شهدا امروز سبب دستاوردهای عظیم در حوزه های مختلف علمی، سیاسی و نظامی ایران اسلامی شده است.

امام جمعه املش با اشاره به مطالبات مقام معظم رهبری از وزیر آموزش وپرورش در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید بیان کرد: بحث سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود تا باتربیت آینده سازان این کشور تداوم انقلاب تضمین شود.

وی با تأکید بر ضرورت مهارت آموزی دانش آموزان برای ساختن آینده ای بهتر برای کشور گفت: برای پرورش نسلی کارآمد باید بتوانیم با افزایش مهارت جوانان و نوجوانان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود

سند تحول بنیادین باید عملیاتی شود