مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-04دانش

امروز آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی مقطع ارشد پردیس دانشگاه تهران


مهلت ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399امروز پایان می یابد.

- مهلت ثبت نام الکترونیکی متقاضیان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی 1400-1399امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد متقاضیان شرکت کننده در آزمون اختصاصی کارشناسی ارشد از طریق شیوه نامه اختصاصی در پردیس بین المللی کیش، در صورت داشتن شرایط لازم (مندرج در شیوه نامه)، می توانند تا آخر وقت امروز جمعه ‬ مورخ 06/14/‏1399‬ جهت انجام مراحل ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک و اطلاعات لازم به وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به نشانی: Academics.

ut.

ac.

ir مراجعه نمایند.

(راهنمای مربوط به مراحل ثبت نام در سامانه مذکور تعبیه شده است) شایان ذکر است اطلاع رسانی به متقاضیان منحصراً از طریق وبگاه معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس یاد شده صورت می پذیرد و داوطلبان می توانند جهت کسب اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه به سایت پردیس بین المللی کیش Kish.

ut.

ac.

ir مراجعه نمایند.

کلیه داوطلبان موظفند در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام الکترونیکی در سایت مذکور اقدام نموده و ضمن تهیه پرینت تاییدیه ثبت نام الکترونیکی جهت اطلاع از نحوه چگونگی انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی مقطع ارشد پردیس دانشگاه تهران

امروز آخرین مهلت ثبت نام الکترونیکی مقطع ارشد پردیس دانشگاه تهران