مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 10:502020-09-04سياسي

مسئولان باید مسائل بهداشتی را دقیقا در مدارس اجرا کنند


در آستانه بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی مسئولان باید مسائل بهداشتی را دقیقا اجرا کنند و از طرف دیگر مواظب باشند لطمه ای به تحصیلات عزیران وارد نشود.

- ایسنا/همدان امام جمعه موقت همدان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس در شرایط کرونایی مسئولان باید مسائل بهداشتی را دقیقا اجرا کنند و از طرف دیگر مواظب باشند لطمه ای به تحصیلات عزیران وارد نشود.

آیت الله سیدمصطفی موسوی اصفهانی در سخنرانی خطبه های نماز جمعه شهر همدان، با اشاره به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس اعم از مدارس حوزه علمیه، آموزش و پرورش و دانشگاه ها هستیم، اظهار کرد: در بازگشایی این مراکز تمامی پروتکل های بهداشتی باید به طور کامل رعایت شود.

وی با بیان اینکه پروتکل های بهداشتی در تمام برنامه های مذهبی در حد بسیار عالی رعایت شد، ادامه داد: مسئولان برای بازگشایی مدارس برنامه ریزی هایی انجام داده اند و باید در اجرایش یکدیگر را کمک کنیم تا هر دو مطلب یاد شده رعایت شود.

موسوی اصفهانی با تأکید بر اهمیت رعایت چارچوب های بهداشتی و توجه به مسئله آموزش و پرورش عزیزان، افزود: مقام معظم رهبری در صحبت هایی که با دوستان آموزش و پرورش داشتند نکات مهمی را درباره مسائل آموزشی و رعایت نکات فرمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان باید مسائل بهداشتی را دقیقا در مدارس اجرا کنند

مسئولان باید مسائل بهداشتی را دقیقا در مدارس اجرا کنند