مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 11:052020-09-04سياسي

راه حل ناهنجاری ها یک ساختار درست تعلیم و تربیت است


راه برون رفت از بحران ناهنجاری ها یک ساختار درست تعلیم و تربیت از دوران آموزش کودکان از مهدهای کودک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار داشت: مطالبه مقام معظم رهبری مدیریت فضای مجازی است و با توجه به اولویتی که این فضا برای کشور داشت از سال 90 فرمان تشکیل شورای عالی فضای مجازی را دادند.

امام جمعه گلپایگان با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم به حوزه فضای مجازی ورود پیدا کنند و از دولت و وزیر ارتباطات خواستار مدیریت درست بر فضای مجازی شوند، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با هیئت دولت از اینکه شورای عالی فضای مجازی نتوانسته یک فضای امن و پیشرفته و متناسب با نیاز جامعه و حقوق کاربران و مسائل اخلاقی باشد، انتقاد کردند.

کرامتی افزود: نظام حاکم در دنیا ناعادلانه است، فضای مجازی کشور خارج مرزها مدیریت می شود و با توجه به اینکه بخشی حقیقی برای ملت ایران شده است لازم است که در کشور مدیریت شود و دولت به فضای مجازی به مانند اقتصاد و آموزش و پرورش توجه کند.

وی در رابطه با اینکه مدارس شهرستان گلپایگان از فردا 15 شهریور بازگشایی می شود، گفت: با وجود سختی ها و مشکلاتی که به دنبال بیماری کرونا برای حوزه آموزشی کشور اتفاق افتاد اما طبق ابلاغیه ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل ناهنجاری ها یک ساختار درست تعلیم و تربیت است

راه حل ناهنجاری ها یک ساختار درست تعلیم و تربیت است