مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 11:202020-09-04سياسي

گرانی مسکن در بویین میاندشت مهاجرت جوانان را در پی داشته است


قیمت زمین در شهرستان بویین میاندشت با کلانشهرها برابر است و همین دلیلی شده تا جوانان تمایل به ماندن در شهر را نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر بویین میاندشت با بیان اینکه مدارس شهرستان بویین میاندشت از فردا بازگشایی می شود، اظهار داشت: دانش آموزان دوره ابتدایی به ویژه پایه اول در فضای مجازی مانند فضای مدرسه درس یاد نمی گیرند بنابراین والدین به دنبال تعطیلی مدارس نباشند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه حرکت دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت اسلامی ارزشمند است، خاطرنشان کرد: دشمن از طریق سند 2030 به دنبال ضربه زدن به فرهنگ غنی ایرانی اسلامی است.

اسکندری با بیان اینکه نظام تعلیم و تربیت ایران با کشور اروپایی تفاوت دارد، هدف ما تعلیم و تربیت انسان های با تقوا و با ایمان است، بیان داشت: برخی والدین توان خرید گوشی و تجهیزات اینترنتی ندارند که از خیرین خواستارم به آموزش و پرورش شهرستان در این زمینه و خرید شیرهای اهرمی در مدارس کمک کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان دانشگاه پیام نور کشور از دانشگاه پیام نور بویین میاندشت بازدید، گفت: کمبود نیروی انسانی تعطیلی 180 واحد آموزشی کشور از جمله دانشگاه پیام نور این شهرستان را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گرانی مسکن در بویین میاندشت مهاجرت جوانان را در پی داشته است

گرانی مسکن در بویین میاندشت مهاجرت جوانان را در پی داشته است