مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 11:452020-09-04سياسي

والدین نسبت به دین داری جوانان مراقبت کنند


از والدین انتظار می رود بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند و هوشیار باشند که دشمنان با حیله های مختلف و برنامه های تدوین شده می خواهند جوانان را نسبت به دین اسلام سرد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چادگان، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه های این هفته نماز جمعه چادگان اظهار داشت: از والدین انتظار می رود بر رفتار فرزندان خود نظارت کنند و هوشیار باشند که دشمنان با حیله های مختلف و برنامه های تدوین شده می خواهند جوانان را نسبت به دین اسلام سرد کنند.

امام جمعه موقت چادگان بیان داشت: خانواده ها مواظب فرزندان خود باشند تا از طریق فضای مجازی آلوده نشوند، تهدیدهایی که در این فضا مترصد جوانان است بیش از تصور ماست.

وی گفت: از همه هیأت عزاداری در شهرها و روستاهای بخش مرکزی و چنارود تشکر می کنم که با همدلی و اتحاد پروتکل های بهداشتی مصوبات ستاد کرونا ی شهرستان را نصب اعین قراردادند و به عزاداری پرداختند.

اسکندری به سخنان رهبر انقلاب بافرهنگیان اشاره کرد و بیان داشت: رهبر انقلاب فرمودند آموزش و پرورش انسان ساز است خروجی آن انسان های شایسته است که باعث توسعه و پیشرفت فرهنگ جامعه می شود معلمان باید خردمند، اندیشمند، مجاهد و جهادگرانه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین نسبت به دین داری جوانان مراقبت کنند

والدین نسبت به دین داری جوانان مراقبت کنند