مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 11:552020-09-04سياسي

هشدار امام جمعه بروجن نسبت به شیوع کرونا در شهرستان


امام جمعه شهر بروجن با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان، گفت: بروجن حال خوبی ندارد، تخت های بیمارستان تکمیل شده و حال عده ای وخیم است، کادر درمان توان خود را به مرور از دست می دهند بعضی روزها سه نفر فوتی بر اثر کرونا داشته ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجن، حجت الاسلام علیرضا هراتی مطلق ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر، با اشاره به موانع ازدواج، گفت: بعضی مواقع نسبت به تسهیل در امر ازدواج، بی توجه بوده و با سختگیری های بی مورد و چشم و هم چشمی و مهریه ی سنگین مانع ازدواج جوانان می شویم.

امام جمعه بروجن با توصیه به عدم سختگیری در ازدواج، بیان کرد: البته گاهی ازدواج زن ومردی ممکن است با توجه به شرایط اسلام به صلاح نباشد اما اگر شرایط برقرار بود نباید در زمینه ازدواج سختگیری کرد.

هراتی با اشاره به آموزش و پرورش طراز انقلاب اسلامی، تصریح کرد: مدارس دولتی باید اصل کار آموزش و پرورش بوده و دانش آموزان این مدارس احساس کمبود نکنند چرا که آموزش و پرورش کارخانه انسان سازی است اما ساختن این انسان طبق اصول اسلامی و تعالیم الهی نیاز به برنامه ریزی دارد.

وی بیان کرد: بهترین برنامه در جمهوری اسلامی ایران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی است نه اجرای  سند 2030 که خود نوعی از تهاجم فرهنگی به آموزش و پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار امام جمعه بروجن نسبت به شیوع کرونا در شهرستان

هشدار امام جمعه بروجن نسبت به شیوع کرونا در شهرستان