مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-04سياسي

اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر


معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش از اختتامیه متفاوت بیستمین پرسش مهر از طریق شبکه آموزش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در مدرسه تلویزیونی ایران اظهار کرد: بیستمین پرسش مهر ریاست جمهوری با اختتامیه متفاوت، امروز به پایان می رسد.

وی ادامه داد: پرسش مهر در سال 76 در روستای بنمار اردبیل آغاز شد و در سال 1380 در قالب پرسش مهر رییس جمهور آغاز شد و به طور مرتب با عنایت ریاست جمهوری در همه دولت ها برگزار شد و فردا بیست و یکمین دوره پرسش مهر با به صدا در آمدن آغاز سال تحصیلی، آغاز می شود.

کاظمی اضافه کرد: پرسش مهر یک فرایند تکاملی داشته است و توانسته است جامعه مخاطب خیلی خوبی را جمع کند و می تواند نقش بسیار مهمی داشته باشد؛ ضمن اینکه قانونی شده و در شورای عالی آموزش و پرورش تصویب شده و دستورالعمل دارد.

وی افزود: دانش آموزان و خانواده ها و معلمان طبیعتا منتظر پرسش مهر هستند که سوال مهر رییس جمهور چه خواهد بود؟ و به محض اعلام پرسش مهر، محورها اعلام و برنامه آغاز می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروزه برگزاری مسابقات پرسش مهر به 21 رشته گسترش پیدا کرده است، گفت: امروز تجلیل از برگزیدگان پرسش مهر از قاب شبکه آموزش برگزار می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر

اختتامیه متفاوت برای بیستمین پرسش مهر