مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 12:502020-09-04سياسي

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه اندازی شد


رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی از راه اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران استان با همکاری دهکده سفید خبر داد.

- عباس محمدیان در گفتگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به راه اندازی دفتر حمایت حقوقی خبرنگاران خراسان رضوی، اظهار کرد: ارائه مشاوره رایگان حقوقی، برگزاری دوره های آموزشی حقوقی، خدمات وکالت رایگان، کمک به حل پرونده های حقوقی، مداخله برای حل اختلافات رسانه ای از مهم ترین برنامه های این دفتر است.

رییس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی همچنین به انعقاد تفاهم نامه حقوقی با دهکده بین المللی سفید فرزانگان عدالت اشاره کرد و افزود: انعقاد این تفاهم نامه در راستای ارائه خدمات تخصصی حقوقی برای اصحاب رسانه است.

وی بابیان اینکه این اتفاق در کشور بی نظیر است، ابراز کرد: بر اساس این تفاهم نامه دهکده سفید با به کارگیری امکانات و خدمات تخصصی در آموزش و راهگشایی مسائل حقوقی خبرنگاران فعال خواهد بود.

محمدیان ادامه داد:  کارگروه حمایت حقوقی از خبرنگاران تشکیل و سطح بهداشت حقوقی برای پیشگیری از بروز اختلافات را افزایش خواهیم داد.

وی تلاش برای ارتقا دانش حقوقی اهالی رسانه که باعث بروز برخی مشکلات و تشکیل پرونده برای این قشر می شد را از اولویت های این همکاری دوجانبه عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با این تعامل تخصصی در حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه اندازی شد

دفتر حمایت حقوقی اصحاب رسانه خراسان رضوی راه اندازی شد