مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 13:352020-09-04سياسي

39 مدرسه شهرستان بناب فرسوده است


نماینده مردم بناب در مجلس از وجود 39 مدرسه فرسوده در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی امروز در آیین افتتاح و کلنگ زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بناب 39 مدرسه فرسوده وجود دارد؛ اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت خیرین نسبت به تجهیز و نوسازی این مدارس اقدام کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت های خیرین در شهرستان بناب برای احداث فضاهای آموزشی گفت: قطعاً فضاهای آموزشی مناسب در بالا بردن کیفیت آموزش تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان بناب نیز در این آیین با اشاره به محدودیت ها و شرایط اقتصادی کشور گفت: شرایط حاکم به گونه ای است که مشارکت خیرین ضروری است.

امین رفیعی اعتبارات اختصاص یافته به تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی را ناکافی دانست و گفت: در این راستا خیرین باید در امر مدرسه سازی گام های بزرگی بردارند.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین در امر مدرسه سازی در شهرستان بناب به استمرار این همکاری و مساعدت ها تأکید کرد.

 با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

39 مدرسه شهرستان بناب فرسوده است

39 مدرسه شهرستان بناب فرسوده است