مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 14:102020-09-04حوادث

اوضاع در پی حادثه انفجار گاز کلر در چرداول تحت کنترل است


معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: اوضاع در پی حادثه انفجار گاز کلر در چرداول تحت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پی حادثه انفجار کپسول گاز کلر در روستای زنجیره علیا از توابع شهرستان چرداول قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در همان آغازین لحظات معاونین خود را به همراه اعضای ستاد مدیریت بحران استان، دستگاه های امداد و نجات و … راهی منطقه کرد تا بدون فوت وقت به حال حادثه دیدگان رسیدگی شود.

بر اساس این گزارش از همان آغازین ساعت حادثه ده ها تیم امداد و نجات از استان های ایلام و کرمانشاه گروه هایی از سپاه، هلال احمر، علوم پزشکی و … در محل حاضر بوده و با آمبولانس و بالگرد مصدومان حادثه دیده را انتقال دادند.

در ادامه برای بررسی اوضاع و تصمیمات لازم نشست ستاد مدیریت بحران استان به ریاست محمد نوذری معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام و با حضور فرمانده سپاه استان، سرپرست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار چرداول، مدیرکل بحران استانداری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، شورای تامین شهرستان و … دیگر مسئولان استانی و شهرستان چرداول در محل بیمارستان امام علی (ع) شهر سربله برگزار شد.

در حاشیه این نشست معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام بر رسیدگی فوری به حال مصدومان حادثه تاکید کرد و گفت: علت حادثه انفجار کپسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع در پی حادثه انفجار گاز کلر در چرداول تحت کنترل است

اوضاع در پی حادثه انفجار گاز کلر در چرداول تحت کنترل است