مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 14:552020-09-04اقتصادي

2 هزار و 700 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور توانمندسازی مددجویان 2 هزار و 700 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شده است.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بر اساس آمارهای موجود 2 هزار و 740 فقر تسهیلات قرض الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند استان زنجان  از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه  هزار و 628 فقره از تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت انجام شده است، افزود: هزار و 112 فقره تسهیلات قرض الحسنه نیز با هم افزایی صورت گرفته از محل منابع بانک قرض الحسنه مهر ایران به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند پرداخت شده است.

صفری میزان تسهیلات پرداختی به خانواده های تحت حمایت این نهاد و اقشار نیازمند این استان را از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از  18 میلیارد و 222 میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: تسهیلات قرض الحسنه پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی، اشتغال، مسکن و ودیعه مسکن بوده است.

وی با بیان اینکه طبق آمارهای موجود 2 هزار و 89 مورد از تسهیلات پرداختی به جامعه هدف این نهاد در قالب وام کارگشایی و ضروری بوده است، اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار و 700 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد

2 هزار و 700 وام قرض الحسنه در زنجان پرداخت شد