مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 15:102020-09-04اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه آبیاری سبلان


مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل گفت: برای تکمیل شبکه آبیاری سد سبلان بیش از 600 میلیارد ریال از طریق فاینانس داخلی تامین خواهد شد.

- عباس جنگی مرنی14 شهریور در مراسم آغاز عملیات طرح تکمیلی شبکه آبیاری سد سبلان در مشگین شهر اظهار کرد: از طریق بانک توسعه تعاون این منابع تامین خواهد شد تا شاهد تکمیل شبکه آبیاری سد سبلان باشیم تا کشاورزان از مزایای آن استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: استاندار اردبیل نیز قول داده است تا از منابع مختلف 90 میلیارد ریال برای تکمیل این مجموعه اختصاص دهد تا سد سبلان و شبکه آن که تاکنون برای این پروژه یک هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده به بستر توسعه زراعت و باغداری منطقه تا 6 هزار هکتار کمک کند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای اردبیل افزود: امروز با حضور استاندار اردبیل و مسئولان شهرستانی شاهد آغاز عملیات اجرایی تکمیل شبکه آبیاری سد سبلان و دو طرح آبی در مشگین شهر بودیم که قطع به نفع توسعه منطقه خواهد بود.

جنگی مرنی ظرفیت سد سبلان را 105 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: این سد بالادست قره سو احداث شده و قسمتی از پایاب آن به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: در سایه تکمیل شبکه پایاب سد سبلان کشاوران دیم کار منطقه به کشت محصولات آبی می پردازند و انتظار می رود همچنان این روند تکمیلی پایاب ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه آبیاری سبلان

اختصاص 600 میلیارد ریال برای تکمیل شبکه آبیاری سبلان