مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 16:452020-09-04اجتماعي

زنگ بازگشایی مدارس اصفهان در شاهین شهر به صدا در می آید


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از به نواختن زنگ بازگشایی مدارس اصفهان از دبیرستان دخترانه باقری در شاهین شهر خبر داد.

- محمدرضا ناظم زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک سال تحصیلی جدید اظهار داشت: بازگشایی مدارس استان اصفهان به غیر از چهار شهرستان فلاورجان، نجف آباد، خمینی شهر و اصفهان که به مدت یک هفته به تأخیر افتاد از فردا پانزدهم شهریورماه به صورت حضوری برگزار می شود.

وی افزود: در شیوه نامه ابلاغی به مدیران واحدهای آموزشی دانش آموزان متناسب با فضای فیزیکی مدرسه و کلاس و با رعایت سختگیرانه پروتکل های بهداشتی در کلاس های درس حاضر می شوند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اعلام کرد: در ابتدا قرار بود زنگ مدرسه در سال تحصیلی جدید در شهر اصفهان به صدادربیاید که با توجه به وضعیت پرخطر شهرستان اصفهان مقرر شد ساعت 7:30 صبح روز شنبه زنگ بازگشایی مدارس استان اصفهان در دبیرستان دخترانه خیرساز باقری نواخته شود.

رونمایی از سامانه شاد دو وی به رونمایی سامانه شاد دو هم اشاره ای کرد و گفت: با اصلاح و رفع کاستی های سامانه شاد و افزوده شدن 11 قابلیت جدید همزمان با شروع سال تحصیلی 1400-1399 از سامانه شاد دو رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ بازگشایی مدارس اصفهان در شاهین شهر به صدا در می آید

زنگ بازگشایی مدارس اصفهان در شاهین شهر به صدا در می آید