مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 18:352020-09-04ورزشي

مقایسه رفتار استقلالی ها و ملی پوشان کُره جنوبی در مواجه با توهین!


درگیری های رخ داده در فینال جام حذفی ایران و البته حوادثی که در فرودگاه تهران برای استقلال اتفاق افتاد باردیگر نشان داد فوتبال ایران برای رسیدن به اخلاق حرفه ای فاصله زیادی دارد و این زشتی ها کماکان ادامه خواهد داشت.

- گروه ورزشی جی پلاس، آخرین سکانس فوتبال ایران یعنی فینال جام حذفی در فصل طولانی که پشت سرگذاشته شد سراسر زشتی و تنش بود.

فینال ها همیشه سراسر از هیجان و زیبایی است اما آن چه که پنجشنبه میان استقلال و تراکتور رخ داد شباهتی به به فینال هایی که حداقل در دو ماه گذشته دیده ایم نداشت! وقت کُشی، ضرب و شتم و بی نظمی به وضوح در این دیدار وجود داشت.

حرکت های عجیب و غریب ساکت الهامی سرمربی تراکتور که به هردلیل رقم خورد توجیه پذیر نبود؛ وقتی میلیون ها نفر پای تلویزیون در حال دیدن این مسابقه هستند چه چیز می تواند این رفتارهای زشت را توجیه کند؟ جشن قهرمانی تراکتور هم که به مانند جشن قهرمانی پرسپولیس نه چندان زیبا و شکیل برگزار شد تا به همه ثابت شود که بی نظمی سال های گذشته ربطی به حضور تماشاگر و افراد متفرقه نداشته است.

وزیر ورزش همه که بعد از رای پرونده ویلموتس اعلام کرد دخالتی در فوتبال ندارد بازهم نفر اول صف اهداکنندگان جام بود و اتفاقا این بار هم رضایت نداد که زود از بین بازیکنان خارج شود و او بعد از گرفتن عکس های یاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه رفتار استقلالی ها و ملی پوشان کُره جنوبی در مواجه با توهین!

مقایسه رفتار استقلالی ها و ملی پوشان کُره جنوبی در مواجه با توهین!