مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 شهریور 1399 ساعت 19:552020-09-04اجتماعي

سلامتی فرزندان را انتخاب کنند یا آموزش حضوری؟


اگر زمانی خانواده ها برای بازگشایی مدارس و بدرقه فرزندانشان برای علم آموزی را داشتند اما امروز خانواده ها نمی دانند در شرایط کرونایی چگونه فرزندان خود را به مدارس بفرستند که هم از آموزش عقب نمانند و هم بتوانند از خطر ابتلا فرزندانشان به ویروس همه گیر کرونا در امان بمانند.

- کرونا و شیوع جهانی آن سبب شده است که تمام ابعاد زندگی بشر تحت تاثیر قرار بگیرد و آموزش هم چه در سطح آموزش و پرورش و چه در سطح آموزش عالی از این قاعده مستثنی نیست اما سطح حساسیت برای سطح آموزش و پرورش به دلیل اینکه دانش آموزان هنوز با مسائل و تبعات کرونا آشنا نبوده و ممکن است به دلیل رفتارهای طبیعی کودکانه پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند، بیشتر از آموزش عالی است.

این وضعیت وقتی تشدید می شود که سیاست های یک بام و دو هوای وزارت آموزش و پرورش موجب سر درگمی دانش آموزان و خانواده های آنها می شود.

در طول بیش از 6 ماه گذشته که ویروس کرونا در ایران شیوع پیدا کرده است، آموزش و پرورش هنوز نتوانسته است یک تصمیم واحد با حداقل ریسک ها را اتخاذ کرده و سیاست های آموزشی خود را به صورت واضح تبیین کرده و نگرانی خانواده ها و دانش آموزان را کاهش دهد.

یک روز حرف از آموزش مجازی با استفاده از اپلیکیشن های مختلف از جمله برنامه شاد می زنند، روزی دیگر صحبت های قبلی خود را نقض کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلامتی فرزندان را انتخاب کنند یا آموزش حضوری؟

سلامتی فرزندان را انتخاب کنند یا آموزش حضوری؟