مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:452020-09-04بين الملل

کره شمالی در تدارک آزمایش موشک زیردریایی است


ادعا می شود که پیونگ یانگ در تدارک آزمایش موشک میان برد قابل حمل در زیردریایی است تا در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ناکامی ترامپ در مذاکره با کره شمالی را به رخ بکشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، مرکز مطالعات بین المللی و راهبردی آمریکا با استناد به پاره ای تصاویر ماهواره ای مدعی شد فعالیت های در حال انجام در کارخانه کشتی سازی سیمپو ، حاکی از آماده شدن کرده شمالی برای انجام آزمایش موشکی زیرسطح به سطح است که در آن از یک زیردریایی به عنوان پرتابگر استفاده خواهد شد.

این اندیشکده آمریکایی مدعی شد تصاویری از آماده باش شماری شناور به دست آورده که یکی از آنها شبیه یدک کش هایی است که پیشتر برای جابجایی موشک های قابل حمل بر روی زیردریایی استفاده شده است.

این اندیشکده همچنین مدعی شد که اگرچه نمی توان قاطعانه در این باره نظر داد، اما ظاهراً پیونگ یانگ در تدارک آزمایش موشک میان برد پوک گوک سانگ 3 با قابلیت حمل بر روی زیردریایی است.

در اکتبر سال میلادی گذشته بود که کره شمالی از آزمایش موفق یک فروند موشک پوک گوک سانگ 3 خبر داد حال آنکه در آن مقطع زمانی، کارشناسان از آن به عنوان تحریک آمیزترین اقدام پیونگ یانگ از زمان آغاز مذاکره با آمریکا یاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی در تدارک آزمایش موشک زیردریایی است

کره شمالی در تدارک آزمایش موشک زیردریایی است