مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 02:552020-09-04اقتصادي

نذر سلامتی 2 برادر ناجی غریق در سواحل عباس آباد


مهدی پورمهدی و محسن پورمهدی که از منجیان غریق باسابقه شهرستان عباس آباد هستند برای حمایت از هیأت نجات غریق شهرستان و در راستای تسهیل عملیات امداد و نجات و پیشگیری از غرق شدگی هموطنان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ماه پایانی تابستان 99 درحالی رو به پایان است که ناجیان غریق همانند سال های قبل در ساحل هستند و دست از تلاش برنداشتند.

باوجود اعلام تعطیلی شناگاه های مازندران در روزهای پایانی تیر ماه امسال و حضور مسافران در سواحل ناجیان غریق در سواحل مازندران هستند و همچنان نیز حضور دارند.

حضور ناجیان غریق در سواحل و تعداد نجات یافتگان نشان دهنده ایثار و ازخودگذشتگی ناجیان غریق است که همچنان نیز تداوم دارد.

در کنار ایثار و تلاش ناجیان غریق شاهد اقدامات خوب آنان هستیم که یکی از موارد می توان به اقدام شایسته دو برادر برای کمک به عملیات امداد و نجات و پیشگیری از غرق شدگی در سواحل شهرستان عباس آباد اشاره کرد.

مهدی پورمهدی و محسن پورمهدی که از منجیان غریق باسابقه شهرستان عباس آباد هستند برای حمایت از هیأت نجات غریق شهرستان و در راستای تسهیل عملیات امداد و نجات و پیشگیری از غرق شدگی هموطنان، قایق موتوری تفریحی خود را در تعطیلات آخر هفته و تعطیلات رسمی، در اختیار هیأت نجات غریق شهرستان قرار می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نذر سلامتی 2 برادر ناجی غریق در سواحل عباس آباد

نذر سلامتی 2 برادر ناجی غریق در سواحل عباس آباد