مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:102020-09-04سياسي

دانش آموزان برای مقابله با کرونا چگونه به خانواده و هم کلاسی ها کمک کنند؟


رییس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در پرسش مهر امسال از دانش آموزان خواست تا نظر خود را درباره نحوه همیاری و کمک دانش آموزان به همکلاسی ها، - رییس جمهور همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 در پرسش مهر امسال از دانش آموزان خواست تا نظر خود را درباره نحوه همیاری و کمک دانش آموزان به همکلاسی ها، هم مدرسه ای ها، دوستان و اعضای خانواده شان برای مقابله با کرونا را مطرح کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهور صبح شنبه (15 شهریور) در آیین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید که به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت ویدئویی در یکی از مدارس پسرانه تهران برگزار شد، پرسش مهر سال تحصیلی 1400- 1399 را به موضوع نحوه همیاری و کمک دانش آموزان به همکلاسی ها، هم مدرسه ای ها، دوستان و اعضای خانواده دانش آموزان برای مقابله با کرونا اختصاص داد و از دانش آموزان سوال کرد: برای مقابله با ویروس کرونا چگونه باید به خانواده و هم کلاسی های خودتان کمک کنید؟ رییس جمهور مخاطب پرسش خود را 14.

5 میلیون جمعیتی معرفی کرد که امروز آغاز سال تحصیلی خود را جشن می گیرند و گفت: امیدوارم بهترین پاسخ ها را از سوی دانش آموزان دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان برای مقابله با کرونا چگونه به خانواده و هم کلاسی ها کمک کنند؟

دانش آموزان برای مقابله با کرونا چگونه به خانواده و هم کلاسی ها کمک کنند؟