مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-05اجتماعي

گلایه فروشندگان کتاب و لوازم التحریر از تخته شدن کارشان


مطابق اصل 44 قانون اساسی، دولت ملزم به واگذاری بخشی از امور خود به بخش خصوصی است تا با کم شدن تکالیف خود، در سوی دیگر میدان موجب ایجاد اشتغال در بخش خصوصی شود.

- ایسنا/اصفهان مطابق اصل 44 قانون اساسی، دولت ملزم به واگذاری بخشی از امور خود به بخش خصوصی است تا با کم شدن تکالیف خود، در سوی دیگر میدان موجب ایجاد اشتغال در بخش خصوصی شود.

متاسفانه تصمیم امسال وزارت آموزش و پرورش برای ثبت نام کتب درسی دانش آموزان در سایت و حذف کتاب فروشی در توزیع کتاب های درسی، موجب شده تا در آستانه سال تحصیلی جدید هنوز فروشندگان صنف کتاب و لوازم التحریر از این تصمیم گلایه داشته باشند و آن را حتی موجب کاهش مراجعات مردم برای خرید لوازم التحریر بدانند.

تا سال گذشته کتاب های پیش از پایه اول متوسطه در اختیار کتابفروشان بود و این کتاب ها از طریق کتابفروشی های سراسر کشور توزیع می شد، اما امسال وزارت آموزش و پرورش همه کتابفروشی ها را حذف کرده است.

این اقدام موجب شد ناشران و کتابفروشان کشور گلایه و مطالبه خود را به وزارت آموزش و پرورش، رییس مجلس، رییس جمهور و سایر مقامات کشوری اعلام کنند.

رییس اتحادیه صنف کتاب و لوازم التحریر اصفهان در این باره به ایسنا گفت: از همان سال گذشته با این تصمیم وزارت آموزش و پرورش مخالف بودیم و حتی نامه نگاری بسیار کردیم، اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فروشندگان کتاب و لوازم التحریر از تخته شدن کارشان

گلایه فروشندگان کتاب و لوازم التحریر از تخته شدن کارشان