مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:302020-09-05ورزشي

کاپ قهرمانی جام ملت های آفریقا گم شد‍!


مسئولان کنفدراسیون فوتبال آفریقا در جستجوی جام قهرمانی مهمترین تورنمنت فوتبالی قاره سیاه هستند که مشخص نیست به سرقت رفته یا نابود شده است.

- جی پلاس، به نقل از سایت AFCON News، کاپ قهرمانی جام ملت های آفریقا از دفتر مرکزی فدراسیون فوتبال مصر در شهر قاهره ربوده شده است.

تسنیم نوشت: احمد شُبیر نایب رییس سابق اتحادیه فوتبال مصر اعلام کرد که کاپ قهرمانی مهمترین رویداد فوتبال در قاره آفریقا به طرز مشکوکی ناپدید شده است.

تیم ملی مصر به سبب سه قهرمانی متوالی اش در جام ملت های آفریقا در سال های 2006، 2008 و 2010 این فرصت را به دست آورد که به صورت دائمی کاپ قهرمانی این تورنمنت را در اختیار داشته باشد.

اما ظاهراً بعد از یک دهه اکنون مشخص شده این جام طلایی که مدتی تحت نظر حسن شحاته سرمربی اسطوره سابق مصری ها بود، به سرقت رفته است.

شبیر در این باره گفت: اتحادیه فوتبال مصر شروع به جستجو برای تعدادی از جام هایش برای سر و سامان دادن آنها در یک موزه مناسب در داخل دفتر این سازمان کرده بود و در کمال تعجب متوجه شد که کاپ قهرمانی جام ملت های آفریقا گم شده است و به این ترتیب تحقیقات درباره این موضوع آغاز شد.

مسئولان اتحادیه توسط یکی از کارمندان این سازمان مطلع شدند که جام در اختیار احمد حسن کاپیتان سابق تیم ملی مصر بوده، اما او این موضوع را رد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپ قهرمانی جام ملت های آفریقا گم شد‍!

کاپ قهرمانی جام ملت های آفریقا گم شد‍!