مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 شهریور 1399 ساعت 03:402020-09-05حوادث

87 درصد تماس گیرندگان با آتش نشانی جهرم مزاحم تلفنی بودند


در دو ماهه گذشته از 87 درصد تماس ها با سامانه 125 در جهرم مزاحمت تلفنی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر از جهرم، محسن عشایری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شماره 125 آتش نشانی برای هر آتش نشان یادآور رخداد یک حادثه برای هم وطن و آماده باش جهت اعزام به محل حادثه است.

وی افزود: از ابتدای تیر ماه تا امروز 14 شهریور ماه، 4100 تماس با سامانه با 125 در جهرم برقرارشده که متأسفانه از این تعداد، 3620 تماس با سامانه فوریت 125 آتش نشانی جهرم تلفن های غیرمرتبط و مزاحمان تلفنی بودند.

رییس سازمان آتش نشانی جهرم بیان داشت: برابر ماده 641 قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات و مجازات بازدارنده هرگاه کسی به وسیله تلفن یا دستگاه های مخابراتی دیگر برای اشخاص حقیقی یا حقوقی ایجاد مزاحمت کند به مجازات حبس از 1 ماه تا 6 ماه محکوم خواهد شد.

وی تاکید کرد: سیستم ضبط مکالمات در ستاد فرماندهی وجود دارد و کلیه تماس های ورودی به سامانه 125 آتش نشانی با تمامی جزییات از قبیل روز، تاریخ و زمان در آن ثبت می شود و قابل ارجاع به مراجع قضایی و انتظامی است.

عشایری در پایان بیان کرد: مأموریت های کاذب به جز خستگی مفرط و ایجاد هزینه مأموریت و چشم انتظاری حادثه دیده و ایجاد خسارات مالی و جانی ناشی از آن چیزی را در پی نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

87 درصد تماس گیرندگان با آتش نشانی جهرم مزاحم تلفنی بودند

87 درصد تماس گیرندگان با آتش نشانی جهرم مزاحم تلفنی بودند